Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
Zmiana treści SIWZ
Gmina Baranowo na podstawie art. 38, ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dokonuje zmiany treści zamówienia publicznego na zadanie pn. „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Baranowo”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr FED.271.21.2019.
Dokonano następujących zmian w SIWZ:
- dokonano zmian SIWZ w pkt XIV ppkt. 4.1
Zapis:
Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+K= Łączna liczba punktów.
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena (C) |
60% |
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K) |
40% |
Po zmianie treść zapisu jest:
Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+K+P = Łączna liczba punktów.
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena (C) |
60% |
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K) |
10% |
Termin płatności faktury (P) |
30% |
- dokonano zmian SIWZ w pkt XIV pkt. 6
Zapis:
Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)
Punkty za kryterium „Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)” zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej od 0 do 40. 40 punktów odpowiada 40% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi).
Przez koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej) rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Rynek 7, 06 – 320 Baranowo, do siedziby – adresu wskazanej instalacji komunalnej. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne dla pojazdów o masie całkowitej 10 t i więcej). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
- 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
Po zmianie treść zapisu jest:
Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)
Punkty za kryterium „Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)” zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej od 0 do 10. 10 punktów odpowiada 10% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi).
Przez koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej) rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Rynek 7, 06 – 320 Baranowo, do siedziby – adresu wskazanej instalacji komunalnej. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne dla pojazdów o masie całkowitej 10 t i więcej). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji komunalnej) (K):
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 7,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 2,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
- dokonano zmian SIWZ poprzez dodanie w punkcie XIV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, ppkt. 6.1 o treści:
Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Termin płatności faktury
Wykonawca oferuje termin płatności faktury:
- 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 0 pkt.
- 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 30 pkt
- dokonano zmian SIWZ w pkt XII
Zapis:
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 25.11.2019r. godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 21
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia:25.11.2019r. godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 20
Po zmianie treść zapisu jest:
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 26.11.2019r. godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 21
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 26.11.2019r. godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 20
- dokonano zmian SIWZ w pkt XI pkt.3
Zapis:
Sposób zaadresowania oferty:
1) Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta).
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
"Oferta – Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020r.” nie otwierać przed terminem otwarcia ofert do 25.11.2019r. godz. 10:15"
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Po zmianie treść zapisu jest:
Sposób zaadresowania oferty:
1) Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta).
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
"Oferta – Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020r.” nie otwierać przed terminem otwarcia ofert do 26.11.2019r. godz. 10:15"
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Zapis:
Wobec tego koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji komunalnej) (K): /należy postawić znak X w polu z lewej strony tylko przy jednej wybranej z opcji
- 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
Po zmianie treść zapisu jest:
Wobec tego koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji komunalnej) (K): /należy postawić znak X w polu z lewej strony tylko przy jednej wybranej z opcji
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 7,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 2,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
- dokonano zmian SIWZ w FORMULARZU OFERTOWYM
Dodano zapis poniżej kryterium (K) o następującej treści:
Termin płatności faktury:
- 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 0 pkt.
- 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 30 pkt
- dokonano zmian SIWZ w FORMULARZU OFERTOWYM
Dokonano wykreślenia zapisu dotyczącego Załatwienia reklamacji.
Reklamacje będą załatwiane w terminie:………….......... .......... dni
- sposób zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... - załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Wszystkie zmiany w formularzu ofertowym wymienione powyżej zostaną naniesione w zmodyfikowanym druku.
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
Wykonawcy są zobowiązani do przygotowania oferty z uwzględnieniem zmian wprowadzonych do SIWZ niniejszym dokumentem, które są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:58
- Zmiana treści SIWZ (PDF)1.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:59
- załączniki (DOC)86.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 15:05