Zamówienia publiczne
zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
FORMULARZ
rozpoznania cenowego na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej
do 130 000 zł (netto).
- Zamawiający:
Gmina Baranowo
Rynek 7, 06-320 Baranowo
Tel. 29 7613776 , fax 29 7613776
NIP 758-216-41-33
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowego kontenera typu biurowego całorocznego dla Sołectwa Kopaczyska, zgodnie ze specyfikacją:
- kontener o powierzchni maks. 35,00 m2
- konstrukcja stalowa z profili zimno giętych 3-4 mm
- ocieplany, z odpowiednią wentylacją
- wypełnienie sufitu z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm
- wypełnienie ścian z płyty warstwowej z rdzeniem styropianowym gr. 15 cm
- podłoga izolowana wełną mineralną
- na podłodze płyta OSB pokryta wykładzina PCV
- drzwi wejściowe stalowe ocieplane – 1 szt.
- ona PCV 140 x 120 – 3 szt.
- grzejniki elektryczne – 2 szt.
- instalacja elektryczna z zabezpieczeniem na każdy odbiornik prowadzona
w kanałach PCV - lampy oświetleniowe – 2 x 36 W- w ilości adekwatnej do powierzchni kontenera
Przedmiot zamówienia obejmuje projekt, transport, rozładunek i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Wraz z kontenerem Wykonawca zobowiązany jest wydać zamawiającemu wszelką dokumentację niezbędną do ustawienia kontenera oraz korzystania z niego zgodnie z przeznaczeniem, w tym
w szczególności projekt kontenera.
Wymagany okres gwarancji: minimum 12 miesięcy.
Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia z obowiązującym prawem i normami.
- Termin realizacji zamówienia :
Od dnia podpisania umowy do 30 września 2021 r.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 7 lipca 2021 r. na załączonym formularzu ofertowym w wybranej formie:
- Przesłać na adres mailowy: justyna.tabaka@baranowo.pl
- Przesłać na adres urzędu: Urząd Gminy Baranowo, Rynek 7, 06-320 Baranowo
Tytułem: Zakup, dostawa i montaż nowego kontenera typu biurowego całorocznego dla Sołectwa Kopaczyska
Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Stosowane kryteria oceny ofert: kryterium ceny oraz kryteria jakościowe.
Uprawnionym do udzielenia wyjaśnień jest pracownik Urzędu Gminy: Justyna Tabaka, tel. 29 761 37 76 w. 32.
- Tryb postępowania: ROZPOZNANIE CENOWE.
W załączeniu:
- Formularz ofertowy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Tabakadata wytworzenia informacji: 2021-06-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-06-29 13:48
- zmodyfikował: Krzysztof Szczepanekostatnia modyfikacja: 2021-10-12 10:56
- formularz ofertowy (PDF)198.06kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Tabakadata wytworzenia informacji: 2021-06-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-06-29 13:49
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Tabakadata wytworzenia informacji: 2021-07-15
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-07-15 10:56
- Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej (PDF)347.02kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Justyna Tabakadata wytworzenia informacji: 2021-07-15
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-07-15 10:59