Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 773037-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.baranowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.baranowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.baranowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Baranowo, Rynek 7, 06-320 Baranowo, Pokój nr 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Dąbrowa, Zawady i Brodowe Łąki
Numer referencyjny: FED.271.17.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. : ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Dąbrowa, Zawady i Brodowe Łąki”. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - etap I - budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w msc. Zawady o długości 6 345,3 mb. o średnicy od Ø 40 mm do Ø 110 mm wraz z U.Z.T. - 51szt. ( urządzenia - zbiornikowo tłoczne) i 51 przyłączami do budynków o długości 199,00 mb i średnicy Ø 160 mb.( część graficzna arkusz nr 34, 35, 36, 39,40,41). Na każdym przyłączu 51 szt. dodatkowo zamontować zasuwę odcinającą DN32-40 z końcówkami PE przystosowanymi do kanalizacji sanitarnej. Osłonę obudowy zasuwy wykonać z rury PCV Ø z 160 mm , stosować jednocześnie jako podbudowę skrzynki zasuwowej kanalizacyjne którą należy umieścić obok wcinki do sieci kanalizacyjnej . Należy również wykonać dodatkowe zabezpieczenie przed skrzynką sterującą pracą pompy od istniejącego zasilania elektrycznego w budynku. Koszt zasuwy z końcówkami wraz z obudową i montażem oraz koszt wykonania zabezpieczenia wkalkulować do kosztów sieci kanalizacji sanitarnej. W związku z tym, że w projekcie i przedmiarach ujęte są przepompownie (U.Z.T) w technologii wysokociśnieniowej w szczelnym monolitycznym zbiornikiem z PE Ø 800 mm z żeliwnym włazem typu ciężkiego wraz z opaską betonową gdzie nie wszędzie jest to konieczne i uzasadnione Zamawiający zdecydował aby w kosztorysie ofertowym w terenie wykonać i skalkulować 50% przepompowni z włazem ciężkim i 50 % z pokrywą lekką z PE z zamknięciem obrotowym z bolcami do blokowania oraz z możliwością zastosowania pojedynczego zamknięcia kłódką. etap II- budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Brodowe Łąki i Dąbrowa o długości 3 550,60 mb. o średnicy od Ø 40 mm do Ø 75 mm wraz z 57 szt. U.Z.T. - ( urządzenia - zbiornikowo tłoczne) i 57 przyłączami do budynków o długości 293,50 mb i średnicy Ø 160 mm. (część graficzna Brodowe Łaki arkusz nr 37 i 38, Dąbrowa arkusz nr 27). Na każdym przyłączu 57 szt. dodatkowo zamontować zasuwę odcinającą DN32-40 z końcówkami PE przystosowanymi do kanalizacji sanitarnej. Osłonę obudowy zasuwy wykonać z rury PCV Ø z 160 mm , stosować jednocześnie jako podbudowę skrzynki zasuwowej kanalizacyjne którą należy umieścić obok wcinki do sieci kanalizacyjnej . Należy również wykonać dodatkowe zabezpieczenie przed skrzynką sterującą pracą pompy od istniejącego zasilania elektrycznego w budynku. Koszt zasuwy z końcówkami wraz z obudową i montażem oraz koszt wykonania zabezpieczenia wkalkulować do kosztów sieci kanalizacji sanitarnej. W związku z tym, że w projekcie i przedmiarach ujęte są przepompownie (U.Z.T) w technologii wysokociśnieniowej w szczelnym monolitycznym zbiornikiem z PE Ø 800 mm z żeliwnym włazem typu ciężkiego wraz z opaską betonową gdzie nie wszędzie jest to konieczne i uzasadnione Zamawiający zdecydował aby w kosztorysie ofertowym w terenie wykonać i skalkulować 50% przepompowni z włazem ciężkim i 50 % z pokrywą lekką z PE z zamknięciem obrotowym z bolcami do blokowania oraz z możliwością zastosowania pojedynczego zamknięcia kłódką. Zadanie wykonywane w północnej części gminy Baranowo realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,, Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla 14 miejscowości północnej części Gminy Baranowo”. Zamawiający informuje, że z dokumentacji projektowej w części graficznej skreślono 2 przyłącza na działce nr 545/1 w msc. Zawady arkuszu nr 41 i 1 przyłącze na działce 149/3 w msc. Brodowe Łąki arkusz nr 37. W zamian w msc. Brodowe Łąki zaprojektowano 1 przyłącze na działce nr 81/1. Dodatkowo informujemy, że zmiany te ujęte zostały w załączonych przedmiarach. Ostateczne ilości robót mogą ulec zmianie na etapie realizacji zadania i zostaną uwzględnione i rozliczone kosztorysem powykonawczym. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu i odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku nie otrzymania pożyczki z WFOŚ i GW w Warszawie. W ramach budowy sieci kanalizacyjnej występują następujące elementy robót: a) Roboty pomiarowe, b) Roboty ziemne, c) Roboty montażowe sieci, d) Roboty montażowe przykanalików, e) Montaż urządzeń zbiornikowo – tłocznych wraz z zasilaniem elektrycznym, Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarem robót oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. UWAGA! Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzana zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45232410-9 |
45232423-3 |
45330000-2 |
45325300-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 30.10.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o wartości robót minimum : - dwie roboty o wartości 1 500 000,00 zł brutto (każda), Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto (każda), zawierających w swym zakresie roboty w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych wraz z UZT. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ) b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem: - kierownik robót branży sanitarnej, - kierownik robót branży elektrycznej, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz osób (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 5 do SIWZ), w zakresie wskazanym w pkt VII.3. 2). Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ), w zakresie wskazanym w pkt VII.3
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: - 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych), 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn.zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 72 8917 0001 0030 1240 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Baranowie z adnotacją: Wadium: ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Dąbrowa, Zawady i Brodowe Łąki”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień Publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa Zamówień Publicznych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5) w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na cenę 6) zmiana kierownika budowy, inspektora nadzoru. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę tylko wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych dla realizacji niniejszej umowy 7) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, d) konieczności wykonania robót zamiennych, koniecznych i/lub dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, e) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych, kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, f) wystąpienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, g) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, a w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach od a) do g), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 8) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Powyższe zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania i odstąpienia od zawarcia umowy w przypadku nie otrzymania pożyczki z WFOŚ i GW w Warszawie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2020-12-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2020-12-29 12:38
- zmodyfikował: Krzysztof Szczepanekostatnia modyfikacja: 2021-02-26 09:49
- Ogłoszenie o zamówieniu (PDF)4.7MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2020-12-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2020-12-29 12:44
- SIWZ wraz z załącznikami (RAR)154.41kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2020-12-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2020-12-29 12:44
- Przedmiary robót (PDF)183.04kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2020-12-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2020-12-29 12:44
- Dokumentacje projektowe (RAR)39.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2020-12-29
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2020-12-29 12:44
Do wszystkich
Wykonawców którzy
pobrali SIWZ
Dotyczy:
pytania do ogłoszonego przetargu nr. FED 271. 17.2020, ogłoszenie nr 773037-N- 2020 z dnia 29.12.2020r na wykonanie zadanie pn,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Dąbrowa, Zawady i Brodowe Łąki”.
Pytanie
Czy dopuszczacie Państwo, jako rozwiązanie równoważne, zastosowanie przepompowni przydomowych wg poniższego opisu:
- Zbiornik przydomowej przepompowni ścieków o śr. wew.800 mm i głębokości 2200 – 2500 mm wykonany z PEHD jako monolityczny o konstrukcji zapobiegającej zarastaniu zbiornika i ograniczającej strefę martwą.
- Instalacja tłoczna w zbiorniku – orurowanie z PP DN 40 odporne na korozję i ścieranie, armatura zwrotna, zasuwa odcinająca zawór ciśnieniowy,
- Sterowanie – w oparciu o moduł mikroprocesorowy. Możliwa współpraca z pływakami, sondami konduktometrycznymi lub przetwornikami poziomu. Funkcje podstawowe i opcjonalne to: nadzorowanie sieci elektrycznej, wykrywanie uszkodzeń czujników, ograniczenie czasu jednorazowej pracy pompy, okresowe rozruchy pompy, sygnalizacja świetlna i dźwiękowa, rozwiązanie samoczynnego oczyszczalnia sieci hydraulicznej.
- Pompa wyporowa z nożem tnącym o parametrach : Q p=0,7 l/s, Hpm= sł.w.
Moc nominalna silnika: 1.1 kW 50 HZ/400 V ( lub 1,5kW 50 Hz/230 V)); IP 58 58/F; silnik w wykonaniu ,, wersja „; wał silnika wyposażony w uszczelniacze gumowe typu ,, simmering” z dwoma łożyskami od strony noża tnącego; konstrukcja- zatapialny blok zespołu, obudowa silnika ze stali nierdzewnej.
Odpowiedź
Urząd Gminy w Baranowie w odpowiedzi na zadane pytania odpowiada:
- tak dopuszcza rozwiązania równoważne w zaprojektowanych przepompowniach i zastosowanie innych producentów urządzeń zbiornikowo-tłocznych U.Z.T. pod warunkiem, że będą o minimalnych, podobnych lub zbliżonych parametrach zapis taki znajduje się w SIWZ.
Dodatkowo informujemy, że:
Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzana zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
UWAGA! Jeżeli w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej projektant umieścił nazwy materiałów i producentów, należy je traktować jako przykładowe. Przygotowując ofertę należy zastosować materiały o podobnych lub równoważnych właściwościach. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2021-01-07
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-01-07 12:45
- Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF)466.05kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2021-01-07
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-01-07 12:48
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: FED.271.17.2020
Nazwa zadania:
,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Dąbrowa, Zawady i Brodowe Łąki”.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający odczytał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości – 3 648 300,00 zł brutto.
Gmina Baranowo informuje, że w dniu 2021-01-15 o godzinie 1015 odbyło się otwarcie ofert.
Złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Okres gwarancji |
1. |
BRUKTIM USŁUGI BUDOWLANO- PROJEKTOWE Sylwester Barański Ul. Żniwna 15 A 07-410 Ostrołęka
|
I -etap - 962 691,65zł II -etap - 812 193,85 zł Razem – 1 774 885,49 zł
|
I -etap 15.07.2021r II -etap 30.10.2021r |
60 miesięcy |
2. |
ZAKŁAD HYDRAULICZNY ,, INSMONT” s. c. Ul. Nowoleśna 6a 06-500 Mława
|
I -etap -1 857 845,58 zł II -etap - 1 304 286,43 zł Razem – 3 162 132,01 zł
|
I -etap 15.07.2021r II -etap 30.10.2021r |
60 miesięcy |
3. |
Konsorcium firm Lider konsorcjum MSerwis 24 Sp. z o.o. 07-410 Ostrołęka ul. Targowa 1 Partner Konsorcium BASTEM Marcin Bastek 07-402 Lelis ul. Nasiadki 22 C
|
I -etap -1 779 896,95 zł II -etap - 1 409 978,38 zł Razem – 3 189 875,33 zł
|
I -etap 15.07.2021r II -etap 30.10.2021r |
60 miesięcy |
4. |
SANPROD Sp. z o.o. 07-410 Ostrołęka ul. Zawadzkiego ,, Zośki’’ 8 |
I -etap - 1 373 230,94 zł II -etap - 1 155 034,06 zł Razem – 2 528 265,00 zł
|
I -etap 15.07.2021r II -etap 30.10.2021r |
60 miesięcy |
5. |
MULTI-KOM Andrzej Nakielski Ul. Kolejowa 103 Dzbenin 85 C 07-410 Ostrołęka
|
I -etap- 1 614 279,85zł II -etap - 1 342 284,30 zł Razem – 2 956 564,15 zł
|
I -etap 15.07.2021r II -etap 30.10.2021r |
60 miesięcy |
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2021-01-15
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-01-15 12:52
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: FED 271.17.2020
Nazwa zadania: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. : ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Dąbrowa, Zawady i Brodowe Łąki”.
Zakres zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
- etap I - budowę sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w msc. Zawady o długości 6 345,3 mb. o średnicy od Ø 40 mm do Ø 110 mm wraz z U.Z.T. - 51szt. ( urządzenia - zbiornikowo tłoczne) i 51 przyłączami do budynków o długości 199,00 mb i średnicy Ø 160 mb.( część graficzna arkusz nr 34, 35, 36, 39,40,41).
- etap II- budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Brodowe Łąki i Dąbrowa o długości 3 550,60 mb. o średnicy od Ø 40 mm do Ø 75 mm wraz z 57 szt. U.Z.T. - ( urządzenia - zbiornikowo tłoczne) i 57 przyłączami do budynków o długości 293,50 mb i średnicy Ø 160 mm. (część graficzna Brodowe Łaki arkusz nr 37 i 38, Dąbrowa arkusz nr 27).
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
BRUKTIM Usługi Budowlano-
Projektowe,
07-410 Ostrołęka
ul. Żniwna 15 A
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
1). BRUKTIM Usługi Budowlano-
Projektowe,
07-410 Ostrołęka
ul. Żniwna 15 A
Liczba pkt. w kryterium cena: 60,00 pkt
Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 40,00 pkt
Łączna punktacja oferty: 100,00 pkt
2). ZAKŁAD HYDRAULICZNY ,, INSMONT” s. c.
Ul. Nowoleśna 6a
06-500 Mława
Liczba pkt. w kryterium cena: 37,84 pkt
Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 40,00 pkt
Łączna punktacja oferty: 77,84 pkt
3). Konsorcium firm
Lider konsorcjum MSerwis 24 Sp. z o.o.
07-410 Ostrołęka
ul. Targowa 1
Partner Konsorcium BASTEM
Marcin Bastek
07-402 Lelis
ul. Nasiadki 22 C
Liczba pkt. w kryterium cena: 37,51 pkt
Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 40,00 pkt
Łączna punktacja oferty: 77,51 pkt
4).SANPROD Sp. z o.o.
07-410 Ostrołęka
ul. Zawadzkiego ,, Zośki ’’8
Liczba pkt. w kryterium cena: 47,32 pkt
Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 40,00 pkt
Łączna punktacja oferty: 87,32 pkt
5) MULTI-KOM Andrzej Nakielski,
07-410 Ostrołęka
ul. Kolejowa 103
Liczba pkt. w kryterium cena: 40,47 pkt
Liczba pkt. w kryterium okres gwarancji: 40,00 pkt
Łączna punktacja oferty: 80,47 pkt
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
- Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie została odrzucona żadna oferta.
- Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
3) wyboru najkorzystniejszej oferty
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Jerzy Orzołdata wytworzenia informacji: 2021-02-05
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2021-02-05 14:20