Zamówienia publiczne
przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 623419-N-2019 z dnia 2019-11-15 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.baranowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie dotyczy
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.baranowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.baranowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Baranowo, Rynek 7, 06-320 Baranowo, Pokój nr 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020r
Numer referencyjny: FED.271.21.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo. Do zagospodarowania Zamawiający przewiduje szacunkową ilość odpadów: 1) Zmieszane (niesegregowane) odpady komunalne, odpady komunalne nie wymienione w innych grupach o kodzie 20 03 01, 20 03 99 w ilości szacunkowej ok. 1068,39 Mg, 2) Tworzywa sztuczne, opakowanie z tworzyw sztucznych o kodzie 20 01 39, 15 01 02 w ilości szacunkowej ok. 78 Mg, 3) Metale, opakowanie z metali o kodzie 20 01 40, 15 01 04 w ilości ok. 41 Mg, 4) Papier i tektura, opakowania z papieru i tektury o kodzie 20 01 01, 15 01 01 w ilości ok. 23 Mg, 5) Szkło, opakowania ze szkła o kodzie 20 01 02, 15 01 07 w ilości ok. 48 Mg, 6) Odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 w ilości ok. 20 Mg, 7) Zużyte opony o kodzie 16 01 03 w ilości ok. 7 Mg, 8) Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 o kodzie 200135*, 20 01 36 w ilości ok. 2 Mg, 9) Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 o kodzie 17 01 07 w ilości ok. 11 Mg, 10) Odpady ulegające biodegradacji o kodzie 20 02 01 w ilości ok. 1 Mg, 11) Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 01 08 w ilości ok. 0,5 Mg, 12) Leki inne niż wymienione w 20 01 31 o kodzie 20 01 32 w ilości ok. 0,01 Mg, 13) Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone o kodzie 15 01 10 w ilości 0,1 Mg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90514000-3 |
90500000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, wartość nie przekroczy 10 % wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów tj. pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów tj. składowanie, przetwarzanie w instalacji, wydane przez właściwy organ zgodnie z zapisami ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2019r. poz. 701, z późn. zm.), b) instalacja do przetwarzania odpadów posiada status instalacji komunalnej, zgodnie z Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. – Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2019 poz. 1396). Potwierdzeniem może być w szczególności odpowiedni akt prawa miejscowego wskazujący instalację do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz instalację do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, jako instalacje komunalną (status komunalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych dla instalacji MBP, kompostowni, składowiska odpadów innych niż obojętne i niebezpieczne).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) dysponuje instalacja komunalną, spełniającą wymogi określone w pkt. V.2. 1), b), lub/i urządzeniami do przetwarzania odpadów w rozumieniu art.3 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz.U. 2019, poz. 701, z późn. zm.) 2) instalacją do mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (MBP), 3) instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, 4) instalacją składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów, wydane przez właściwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2019r., poz. 701, z późn. zm.) 2) Aktualna informacja o statusie instalacji do przetwarzania odpadów, jako instalacji komunalnej. 3) Oświadczenie o prawie do dysponowania: a) instalacją komunalną, spełniającą wymogi określone w V.2.1), a), b) lub/i urządzeniami do przetwarzania odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy o odpadach (Dz. U. 2019 poz. 701, z późn. zm) b) instalacją do mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (MBP) c) instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, d) instalacją składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno – biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 72 8917 0001 0030 1240 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Baranowie z adnotacją: "Wadium – Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020r.” 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W trakcie realizacji umowy, jej postanowienia mogą ulec zmianom, przy czym zmiany mogą dotyczyć: 1) wysokości ceny ryczałtowej brutto w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia – w trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego- dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, b) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi; c) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów; d) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują., ze wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 2) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy- zgodnie z art. 149 ust 1 u.p.z.p. 3) zakresu rzeczowo finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy w przypadku: a) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, ze wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, b) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia, Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. 2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej 3. W trakcie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu upadłości 4) ogłoszeniu likwidacji, 5) zawieszenia działalności, 6) wszczęcia postępowania układowego, wobec Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-15
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-15 15:35
- zmodyfikował: Krzysztof Szczepanekostatnia modyfikacja: 2020-01-24 14:31
- SIWZ wraz z załącznikami (RAR)169.4kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-15
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-15 15:37
- Ogłoszenie o zamówieniu (PDF)3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-15
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-15 15:40
Zapytanie oraz odpowiedz w zamieszczona jest w załącznikach.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:45
- Pismo o wyjasnienie treści SIWZ (PDF)1.1MB
Metryka
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:47
- Odpowiedź na pismo (wyjaśnienie) (PDF)150.88kB
Metryka
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:47
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 15/11/2019
Adres strony internetowej (url): www.baranowo.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 2.2
W ogłoszeniu jest: Kryteria, Znaczenie Cena 60,00 Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji 40,00
W ogłoszeniu powinno być: Kryteria, Znaczenie Cena 60,00 Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji 10,00 Termin płatności faktury 30,00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-25, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-11-26, godzina: 10:00,
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:51
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF)215.53kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:53
Zmiana treści SIWZ
Gmina Baranowo na podstawie art. 38, ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dokonuje zmiany treści zamówienia publicznego na zadanie pn. „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Baranowo”, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr FED.271.21.2019.
Dokonano następujących zmian w SIWZ:
- dokonano zmian SIWZ w pkt XIV ppkt. 4.1
Zapis:
Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+K= Łączna liczba punktów.
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena (C) |
60% |
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K) |
40% |
Po zmianie treść zapisu jest:
Punkty za wszystkie kryteria podlegają zsumowaniu tj. C+K+P = Łączna liczba punktów.
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena (C) |
60% |
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K) |
10% |
Termin płatności faktury (P) |
30% |
- dokonano zmian SIWZ w pkt XIV pkt. 6
Zapis:
Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)
Punkty za kryterium „Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)” zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej od 0 do 40. 40 punktów odpowiada 40% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi).
Przez koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej) rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Rynek 7, 06 – 320 Baranowo, do siedziby – adresu wskazanej instalacji komunalnej. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne dla pojazdów o masie całkowitej 10 t i więcej). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
- 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
Po zmianie treść zapisu jest:
Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)
Punkty za kryterium „Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (K)” zostaną przyznane przez Zamawiającego, w skali punktowej od 0 do 10. 10 punktów odpowiada 10% wadze tego kryterium (1 pkt =1% wagi).
Przez koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość od siedziby Zamawiającego do instalacji komunalnej) rozumie się odległość mierzoną drogami publicznymi (nie drogami wewnętrznymi i polnymi itp., nie mierzymy też linii prostej) od siedziby Zamawiającego tj. Rynek 7, 06 – 320 Baranowo, do siedziby – adresu wskazanej instalacji komunalnej. Celem ujednolicenia pomiarów Zamawiający wymaga wskazania przez wszystkich Wykonawców odległości instalacji od siedziby Zamawiającego przy wykorzystaniu serwisu mapa.targeo.pl (opcja trasy najkrótsza, drogi publiczne dla pojazdów o masie całkowitej 10 t i więcej). Powyższe dane Zamawiający będzie weryfikował także przy użyciu portalu mapa.targeo.pl. Wymaga się załączenie do oferty wydruku z ww. portalu z naniesionymi adresami jak wyżej obu lokalizacji i wyliczoną trasą.
Koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji komunalnej) (K):
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 7,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 2,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
- dokonano zmian SIWZ poprzez dodanie w punkcie XIV Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, ppkt. 6.1 o treści:
Dodatkowe postanowienia dot. kryterium Termin płatności faktury
Wykonawca oferuje termin płatności faktury:
- 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 0 pkt.
- 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 30 pkt
- dokonano zmian SIWZ w pkt XII
Zapis:
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 25.11.2019r. godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 21
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia:25.11.2019r. godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 20
Po zmianie treść zapisu jest:
Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Oferty należy składać do dnia: 26.11.2019r. godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 21
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 26.11.2019r. godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 20
- dokonano zmian SIWZ w pkt XI pkt.3
Zapis:
Sposób zaadresowania oferty:
1) Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta).
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
"Oferta – Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020r.” nie otwierać przed terminem otwarcia ofert do 25.11.2019r. godz. 10:15"
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Po zmianie treść zapisu jest:
Sposób zaadresowania oferty:
1) Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta).
2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
"Oferta – Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020r.” nie otwierać przed terminem otwarcia ofert do 26.11.2019r. godz. 10:15"
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty / opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Zapis:
Wobec tego koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji komunalnej) (K): /należy postawić znak X w polu z lewej strony tylko przy jednej wybranej z opcji
- 40 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 30 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 20 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
Po zmianie treść zapisu jest:
Wobec tego koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji (odległość siedziby Zamawiającego od instalacji komunalnej) (K): /należy postawić znak X w polu z lewej strony tylko przy jednej wybranej z opcji
- 10 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego
- 7,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 75 km nie dalej niż 100 km od siedziby Zamawiającego
- 5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 100 km nie dalej niż 125 km od siedziby Zamawiającego
- 2,5 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 125 km nie dalej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
- 0 punktów – otrzyma Wykonawca, który posiada instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego
- dokonano zmian SIWZ w FORMULARZU OFERTOWYM
Dodano zapis poniżej kryterium (K) o następującej treści:
Termin płatności faktury:
- 14 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 0 pkt.
- 30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową – 30 pkt
- dokonano zmian SIWZ w FORMULARZU OFERTOWYM
Dokonano wykreślenia zapisu dotyczącego Załatwienia reklamacji.
Reklamacje będą załatwiane w terminie:………….......... .......... dni
- sposób zgłaszania problemów w przypadku uzasadnionych reklamacji: .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... - załatwienie wykonania reklamacji: .......... .......... .......... .......... .......... .................... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........
Wszystkie zmiany w formularzu ofertowym wymienione powyżej zostaną naniesione w zmodyfikowanym druku.
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
Wykonawcy są zobowiązani do przygotowania oferty z uwzględnieniem zmian wprowadzonych do SIWZ niniejszym dokumentem, które są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:58
- Zmiana treści SIWZ (PDF)1.4MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 14:59
- załączniki (DOC)86.5kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-21
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-21 15:05
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: FED 271.21.2019.
Nazwa zadania: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Baranowo w 2020r.
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Gmina Baranowo informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 485.134,92 zł brutto.
W terminie do dnia 2019-11-26 do godz. 10:00, złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania |
Koszt eksploatacji związany z dojazdem do instalacji |
Warunki płatności |
1. |
Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością |
592.045,47 zł |
01.01.2020r. – 31.12.2020r. |
Wykonawca oferuje instalację oddaloną nie dalej niż 75 km od siedziby Zamawiającego |
30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową |
2. |
Konsorcjum firm: RDF Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum ul. Kołobrzeska 5 07 – 401 Ostrołęka oraz MPK Pure Home Sp. z o.o. – członek Konsorcjum ul. Kołobrzeska 5 07 – 401 Ostrołęka
|
808.880,58 zł |
01.01.2020r - 31.12.2020r.
|
Wykonawca oferuje instalację oddaloną powyżej 150 km od siedziby Zamawiającego |
30 dni od dnia doręczenia zamawiającemu faktury wystawionej przez wykonawcę w sposób prawidłowy oraz zgodny z umową |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej".
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-26 13:13
- INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT (PDF)347.08kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-11-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-11-26 13:14
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: FED 271.21.2019
Nazwa zadania: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2020 r.
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Berka Joselewicza 1
07 – 410 Ostrołęka
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferta otrzymała najwyższą liczbę punktów tj. 100 zgodnie ze wzorami opisanymi w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty
---------------------------------------------------------------------------
1) Ostrołęckie Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Berka Joselewicza 1
07 – 410 Ostrołęka
Liczba pkt. w kryterium cena: 60,0 pkt
Liczba pkt. w kryterium koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji: 10,0 pkt
Liczba pkt. w kryterium termin płatności faktury: 30,0 pkt
Łączna punktacja oferty: 100,00 pkt
2) Konsorcjum firm:
RDF Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum
ul. Kołobrzeska 5
07 – 401 Ostrołęka
MPK Pure Home sp. z o.o. – Członek Konsorcjum
ul. Kołobrzeska 5
07 – 401 Ostrołęka
Liczba pkt. w kryterium cena: 43,8 pkt
Liczba pkt. w kryterium koszt eksploatacji zamówienia związany z dojazdem do instalacji: 0,0 pkt
Liczba pkt. w kryterium termin płatności faktury: 30,0 pkt
Łączna punktacja oferty: 73,8 pkt
2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty.
4. Podpisanie umowy możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności. Miejsce i termin podpisania umowy zostaną uzgodnione z wyłonionym wykonawcą.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
3) wyboru najkorzystniejszej oferty
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może również w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechaniu czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania / przesłania wymienionej powyżej informacji: 5 dni od dnia przesłania niniejszego pisma przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (faks lub poczta elektroniczna), lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego pisma, jeżeli zostało ono przesłane
w inny sposób.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej",
art. od 179 do 198g.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-12-12
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-12-12 14:56
- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (PDF)497.48kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-12-12
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-12-12 14:59