Zamówienia publiczne
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT - przetarg nieograniczony
Ogłoszenie nr 562938-N-2019 z dnia 2019-06-18 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.baranowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.bip.baranowo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.baranowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Baranowo, Rynek 7, 06-320 Baranowo, Pokój nr 21
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
Numer referencyjny: FED.271.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach Zakres zamówienia został szczegółowo określony Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących prac projektowych i robót budowlanych: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – wykonawczej (kompletny projekt budowlano – wykonawczy, STWiOR, Kosztorys inwestorski, BIOZ) 2) Przebudowa rurociągu doprowadzającego wodę surową ze studni głębinowych Nr -1 i Nr – 2 do budynku Stacji 3) Dostawienie dodatkowego mieszacza wodno – powietrznego, montaż sprężarki w celu wydłużenia napowietrzania wody 4) Dostawienie 5 filtra do uzdatniania 5) Wymiana złoża filtracyjnego3 6) Badania procesu technologicznego przed doborem złoża 7) Wymiana orurowania istniejących filtrów wraz z uzbrojeniem 8) Automatyka i sterowanie. Wizualizacja 9) Zakup i montaż dozownika podchlorynu 10) Zakup i montaż lampy UV na wodę surową Pierwszym etapem prac będzie przeprowadzenie badań technologicznych, badań wody, dobór złoża, urządzeń. Następnie wykonanie projektu budowlano – wykonawczego, uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego, uzgodnień i pozwoleń (jeżeli będą wymagane). Drugi etap: wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaprojektowanymi rozwiązaniami, wykonanie niezbędnych badań, szkoleń obsługi. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego. Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzona zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45250000-4 |
45252126-7 |
45252120-5 |
71000000-8 |
71300000-1 |
71320000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-15
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że wykonawca: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o wartości robót minimum 150.000,00 zł brutto każda. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda zawierających w swym zakresie roboty polegające na remoncie, modernizacji, przebudowie, budowie stacji uzdatniania wody. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ). b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w zakresie realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazania, ze Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielne funkcji kierownika budowy w branży elektrycznej oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielne funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu o uzupełniony przez wykonawcę – wykaz osób (załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (załącznik nr 5 do SIWZ), w zakresie wskazanym w pkt VII.3. 2). Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ), w zakresie wskazanym w pkt VII.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 72 8917 0001 0030 1240 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Krasnosielcu z siedzibą w Makowie Mazowieckim Oddział w Baranowie z adnotacją: „Wadium – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach". 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa, 2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5) w przypadku ustawowych zmian przepisów podatkowych mających wpływ na cenę 6) zmiana kierownika budowy, inspektora nadzoru. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę tylko wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji wymaganych dla realizacji niniejszej umowy 7) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, d) konieczności wykonania robót zamiennych, koniecznych i/lub dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w literach od a) do d), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 8) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2. Powyższe zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-18
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-18 15:14
- Ogłoszenie o zamówieniu (PDF)3.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-18
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-18 15:15
- SIWZ wraz z załącznikami (RAR)192.25kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-18
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-18 15:16
- załączniki do PFU (RAR)3MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-18
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-18 15:17
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 18/06/2019
Adres strony internetowej (url): www.baranowo.pl
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach Zakres zamówienia został szczegółowo określony Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących prac projektowych i robót budowlanych: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – wykonawczej (kompletny projekt budowlano – wykonawczy, STWiOR, Kosztorys inwestorski, BIOZ) 2) Przebudowa rurociągu doprowadzającego wodę surową ze studni głębinowych Nr -1 i Nr – 2 do budynku Stacji 3) Dostawienie dodatkowego mieszacza wodno – powietrznego, montaż sprężarki w celu wydłużenia napowietrzania wody 4) Dostawienie 5 filtra do uzdatniania 5) Wymiana złoża filtracyjnego3 6) Badania procesu technologicznego przed doborem złoża 7) Wymiana orurowania istniejących filtrów wraz z uzbrojeniem 8) Automatyka i sterowanie. Wizualizacja 9) Zakup i montaż dozownika podchlorynu 10) Zakup i montaż lampy UV na wodę surową Pierwszym etapem prac będzie przeprowadzenie badań technologicznych, badań wody, dobór złoża, urządzeń. Następnie wykonanie projektu budowlano – wykonawczego, uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego, uzgodnień i pozwoleń (jeżeli będą wymagane). Drugi etap: wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaprojektowanymi rozwiązaniami, wykonanie niezbędnych badań, szkoleń obsługi. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego. Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzona zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiot zamówienia stanowi: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach Zakres zamówienia został szczegółowo określony Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących prac projektowych i robót budowlanych: 1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – wykonawczej (kompletny projekt budowlano – wykonawczy, STWiOR, Kosztorys inwestorski, BIOZ) 2) Przebudowa rurociągu doprowadzającego wodę surową ze studni głębinowych Nr -1 i Nr – 2 do budynku Stacji 3) Dostawienie dodatkowego mieszacza wodno – powietrznego, montaż sprężarki w celu wydłużenia napowietrzania wody 4) Dostawienie 5 filtra do uzdatniania bądź dostawienie niezbędnej ilości filtrów do zapewnienia II stopnia filtracji zgodnie z technologią planowaną przez Wykonawcę. 5) Wymiana złoża filtracyjnego 6) Badania procesu technologicznego przed doborem złoża (jeśli Wykonawca daje gwarancję na zaproponowane rozwiązania, można od badań odstąpić) 7) Wymiana orurowania istniejących filtrów wraz z uzbrojeniem 8) Automatyka i sterowanie. Wizualizacja 9) Zakup i montaż dozownika podchlorynu 10) Zakup i montaż lampy UV na wodę uzdatnioną. Pierwszym etapem prac będzie przeprowadzenie badań technologicznych (jeśli Wykonawca daje gwarancję na zaproponowane rozwiązania, można od badań odstąpić), badań wody, dobór złoża, urządzeń. Następnie wykonanie projektu budowlano – wykonawczego, uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego, uzgodnień i pozwoleń (jeżeli będą wymagane). Drugi etap: wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaprojektowanymi rozwiązaniami, wykonanie niezbędnych badań, szkoleń obsługi. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego. Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzona zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 2019-07-03, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Data: 2019-07-05, godzina: 10:00
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 15:50
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia (PDF)613.38kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 15:55
Zmiana treści SIWZ
Gmina Baranowo na podstawie art. 38, ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dokonuje zmiany treści zamówienia publicznego na zadanie pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr FED.271.15.2019.
Dokonano następujących zmian w SIWZ:
- dokonano zmian SIWZ w pkt XI. ppkt 3. 2. Opis sposobu przygotowania oferty
Zapis:
„Oferta – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach"
nie otwierać przed terminem otwarcia ofert do 03.07.2019r. godz. 10:15"
Po zmianie treść zapisu jest:
„Oferta – Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach"
nie otwierać przed terminem otwarcia ofert do 05.07.2019r. godz. 10:15"
- dokonano zmian SIWZ w pkt XII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Zapis:
1. Oferty należy składać do dnia: 03.07.2019r. godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 21
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 03.07.2019r. godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 20
Po zmianie treść zapisu jest:
1. Oferty należy składać do dnia: 05.07.2019r. godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 21
2. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, jak i wycofanie oferty, wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Oferty zostaną otwarte dnia: 05.07.2019r. godz. 10:15
w siedzibie zamawiającego
Gmina Baranowo
Rynek 7
06-320 Baranowo
Pokój nr 20
- zmieniono tekst w SIWZ w pkt. III. ppkt 1. Opis przedmiotu zamówienia
Zapis:
1. Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach”
Zakres zamówienia został szczegółowo określony Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących prac projektowych i robót budowlanych:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – wykonawczej (kompletny projekt budowlano – wykonawczy, STWiOR, Kosztorys inwestorski, BIOZ)
2) Przebudowa rurociągu doprowadzającego wodę surową ze studni głębinowych Nr -1 i Nr – 2 do budynku Stacji
3) Dostawienie dodatkowego mieszacza wodno – powietrznego, montaż sprężarki w celu wydłużenia napowietrzania wody
4) Dostawienie 5 filtra do uzdatniania
5) Wymiana złoża filtracyjnego3
6) Badania procesu technologicznego przed doborem złoża
7) Wymiana orurowania istniejących filtrów wraz z uzbrojeniem
8) Automatyka i sterowanie. Wizualizacja
9) Zakup i montaż dozownika podchlorynu
10) Zakup i montaż lampy UV na wodę surową
Pierwszym etapem prac będzie przeprowadzenie badań technologicznych, badań wody, dobór złoża, urządzeń. Następnie wykonanie projektu budowlano – wykonawczego, uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego, uzgodnień i pozwoleń (jeżeli będą wymagane). Drugi etap: wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaprojektowanymi rozwiązaniami, wykonanie niezbędnych badań, szkoleń obsługi.
Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia.
Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego.
Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzona zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
Po zmianie treść zapisu jest:
1. Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
Zakres zamówienia został szczegółowo określony Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ i obejmuje wykonanie następujących prac projektowych i robót budowlanych:
1) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – wykonawczej (kompletny projekt budowlano – wykonawczy, STWiOR, Kosztorys inwestorski, BIOZ)
2) Przebudowa rurociągu doprowadzającego wodę surową ze studni głębinowych Nr -1 i Nr – 2 do budynku Stacji
3) Dostawienie dodatkowego mieszacza wodno – powietrznego, montaż sprężarki w celu wydłużenia napowietrzania wody
4) Dostawienie 5 filtra do uzdatniania bądź dostawienie niezbędnej ilości filtrów do zapewnienia II stopnia filtracji zgodnie z technologią planowaną przez Wykonawcę.
5) Wymiana złoża filtracyjnego
6) Badania procesu technologicznego przed doborem złoża (jeśli Wykonawca daje gwarancję na zaproponowane rozwiązania, można od badań odstąpić)
7) Wymiana orurowania istniejących filtrów wraz z uzbrojeniem
8) Automatyka i sterowanie. Wizualizacja
9) Zakup i montaż dozownika podchlorynu
10) Zakup i montaż lampy UV na wodę uzdatnioną.
Pierwszym etapem prac będzie przeprowadzenie badań technologicznych (jeśli Wykonawca daje gwarancję na zaproponowane rozwiązania, można od badań odstąpić), badań wody, dobór złoża, urządzeń. Następnie wykonanie projektu budowlano – wykonawczego, uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego, uzgodnień i pozwoleń (jeżeli będą wymagane). Drugi etap: wykonanie robót modernizacyjnych zgodnie z zaprojektowanymi rozwiązaniami, wykonanie niezbędnych badań, szkoleń obsługi.
Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia.
Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie wynagrodzenia ryczałtowego.
Uwaga: Zastosowane materiały, urządzenia i technologie są dobrane tak by spełniać założenia projektowe, a użyte nazwy są tylko rodzajem wskazówek, określających podstawowe parametry dobranego materiału, urządzenia lub technologii i stanowią podstawę porównawczą. W czasie realizacji projektu Wykonawca ma prawo przyjąć materiał, urządzenie lub technologię inne od proponowanych w projekcie pod warunkiem, że będą posiadały one równą wartość techniczną, użytkową, estetyczną i będą spełniać określone w SIWZ wymagania, a wprowadzona zmiana nie naruszy praw autorskich projektantów.
- zmieniono załącznik nr 8 do SIWZ w pkt.:
Zapis:
4. Dostawienie 5 filtra do uzdatniania
6. Badanie procesu technologicznego przed doborem złoża
10. Zakup i montaż lampy UV na wodę surową.
Po zmianie treść zapisu jest:
4. Dostawienie 5 filtra do uzdatniania bądź dostawienie niezbędnej ilości filtrów do zapewnienia II stopnia filtracji zgodnie z technologią planowaną przez Wykonawcę.
6. Badania procesu technologicznego przed doborem złoża (jeśli Wykonawca daje gwarancję na zaproponowane rozwiązania, można od badań odstąpić)
10. Zakup i montaż lampy UV na wodę uzdatnioną.
Dodano zapis:
Krótki opis proponowanej technologii.
Zmodyfikowany załącznik nr 8 został dołączony do SIWZ.
- zmieniono załącznik nr 5 do SIWZ w pkt.:
Zapis:
„Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Baranowo” poniżej przedstawiam wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert”
Po zmianie treść zapisu jest:
„Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach” poniżej przedstawiam wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert”
Zmodyfikowany załącznik nr 5 został dołączony do SIWZ.
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
Wykonawcy są zobowiązani do przygotowania oferty z uwzględnieniem zmian wprowadzonych do SIWZ niniejszym dokumentem, które są obowiązujące w przedmiotowym przetargu.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 15:58
- Zmiana treści SIWZ (PDF)1.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 16:01
- badanie wody (PDF)342.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 16:01
- zmodyfikowane załączniki (RAR)25.76kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 16:01
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: FED.271.15.2019. Nazwa zadania: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Pytanie 1:
Załącznikiem do SIWZ są wyniki badań wody surowej (próbka 891/S). Proszę o udzielenie informacji, z której dwóch studni pochodzą wyniki analiz. Prosimy również o udostępnienie analizy wody z drugiej studni.
Odpowiedź 1: Analiza wody pochodzi z rurociągu za studniami. Zamawiający nie określi nr studni, z której została ona pobrana. Skład fizykochemiczny wody jest podobny, ponieważ studnie pobierają wodę z tego samego pokładu z podobnej głębokości (około 95m), są oddalone od siebie o ok. 20 m.
Pytanie 2:
W SIWZ pkt III, 1, 2), napisano: Przebudowa rurociągu doprowadzającego wodę surową ze studni głębinowych Nr-1 i Nr-2 do budynku Stacji”. Czy wymagane jest ułożenie dwóch równoległych rurociągów od studni do budynku stacji, czy można połączyć studnie jednym rurociągiem ze stacją ?
Odpowiedź 2:
Wymagane są dwa równoległe odrębne rurociągi.
Pytanie 3:
Proszę określić granicę przyłączenia nowego rurociągu do studni Nr-1 i do studni Nr-2. Czy wymagane jest ingerencja w studnie?
Odpowiedź 3:
Jako odcinek początkowy przyjmujemy połączenie kołnierzowe za wodomierzem na każdej studni. Wodomierz znajduje się w obudowie studni, która jest wykonana z kręgów żelbetowych o średnicy 1800 mm.
Pytanie 4:
Jeśli wykonawca gwarantuje uzyskanie wymaganych parametrów jakościowych i wydajnościowych SUW z użyciem czterech obecnych filtrów (oczywiście po wymianie złóż, zmianach w sterowaniu i dostawieniu aeratora), to czy wymagane jest dostawienie piątego
filtra?
Odpowiedź 4:
Jeśli Wykonawca gwarantuje uzyskanie wymaganych parametrów jakościowych i wydajnościowych SUW z użyciem czterech obecnych filtrów (oczywiście po wymianie złóż, zmianach w sterowaniu i dostawieniu aeratora, to Zamawiający nie wymaga dostawienia piątego filtra. Wykonawca uwzględni to w zestawieniu kosztów (załącznik nr 8).
Pytanie 5:
W SIWZ pkt III, 1,5), napisano: „wymiana złoża filtracyjnego3”. Czy „3” oznacza wymianę złoża filtracyjnego w trzech z czterech obecnych filtrów? Czy jest to błąd pisarski? W ilu filtrach należy wymienić złoże?
Odpowiedź 5:
Złoże należy wymienić w czterech istniejących filtrach. Cyfra 3 jest to błąd pisarski.
Pytanie 6:
Obecnie używany jest dwutlenek chloru do stabilizacji mikrobiologicznej wody. W jakim celu należy dostarczyć dozownik podchlorynu sodu i czy jest to konieczne ?
Odpowiedź 6:
Tak, dostarczenie dozownika podchlorynu sodu jest koniecznie (bez montażu), w celu zapewnienia alternatywnego urządzenia do stabilizacji mikrobiologicznej wody.
Pytanie 7:
W jakim celu ma zostać zastosowana lampa UV na wodzie surowej? Tego typu dezynfekcja wody sprawdza się tylko i wyłącznie dla wód klarownych, bez mętności.
Odpowiedź 7:
Zamawiający wymaga zamontowania lampy UV na wodzie uzdatnionej (za filtrami). W związku z powyższym zapis punktu 4.7. PFU w zakresie lampy UV jako lampę do wody uzdatnionej. Ponadto w tym zakresie zostanie zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia SIWZ oraz Zestawienie kosztów.
Pytanie 8:
Prosimy o udostępnienie charakterystyki pracy pompy zamontowanej w studni Nr-1.
Odpowiedź 8:
Agregat pompowy (pompa głębinowa) produkcji HYDRO – VACUM Grudziądz typ GC.3.02. o wydajności Q=16-43 m³/h, Ns- 5,5 kW, Q max= 55 m³/h przy H=16 m s.w, zainstalowany w rurze nadfiltrowej, praca pompy sterowana jest automatycznie sterownikiem CP-63 i sondami poziomu zainstalowanymi w zbiorniku wyrównawczym o pojemności 150 m3. Agregat pompowy załączany jest przy pomocy SOFTSTART.
Pytanie 9:
Prosimy o udostępnienie charakterystyki pracy pompy zamontowanej w studni Nr-2.
Odpowiedź 9:
Agregat pompowy (pompa głębinowa) produkcji HYDRO – VACUM Grudziądz typ GC.3.02. o wydajności Q=16-43 m³/h, Ns- 5,5 kW, Q max= 55 m³/h przy H=16 m s.w., zainstalowany w rurze nadfiltrowej, praca pompy sterowana jest automatycznie sterownikiem CP-63 i sondami poziomu zainstalowanymi w zbiorniku wyrównawczym o pojemności 150 m3. Agregat pompowy załączany jest przy pomocy SOFTSTART.
Pytanie 10:
Prosimy o udzielenie informacji, czy pompy studzienne pracują równolegle, czy naprzemiennie?
Odpowiedź 10:
Pompy studzienne pracują naprzemiennie sterowane zegarem.
Pytanie 11:
Prosimy o udzielenie informacji, w jaki sposób obecnie kontrolowany jest poziom wody w zbiorniku wody uzdatnionej ? Czy zastosowano sondę hydrostatyczną, czy inny rodzaj pomiaru wody?
Odpowiedź 11:
Poziom wody uzdatnionej w zbiorniku wyrównawczym kontrolowany jest za pomocą sterownika CP-63 i sondami poziomu zainstalowanymi w zbiorniku wyrównawczym o pojemności 150 m3.
Pytanie 12:
Prosimy o udzielenie informacji, w jaki sposób zestaw hydroforowy wody uzdatnionej jest zabezpieczony przed suchobiegiem? W jaki sposób pompa płucząca zabezpieczona jest przed suchobiegiem?
Odpowiedź 12:
Zestaw pompowy zabezpieczony jest przed sucho-biegiem za pomocą mechanicznego czujnika poziomu wody w zbiorniku wyrównawczym o pojemności 150 m3 oraz za pomocą czujnika CP1 (czujnik poziomu cieczy) znajdujący się na listwie zasilającej w zestawie pomp.
Pompa płucząca nie jest zabezpieczona przed sucho-biegiem (załączana i wyłączana jest ręcznie).
Pytanie 13:
Prosimy o udostępnienie charakterystyki pracy pompy płuczącej złoża.
Odpowiedź 13:
Pompa płucząca LP80-125/124/4,0 kW zintegrowana jest z zestawem hydroforowym ZH-ICL/M 4*CLV 18.40/4,0 kW . Wydajność pompy płuczącej Q = 86 m3/h.
Pytanie 14:
Prosimy o udostępnienie charakterystyki pracy dmuchawy płuczącej złoża.
Odpowiedź 14:
Dmuchawa do podnoszenia złoża firmy Italy o nazwie Robuschi RBS 15/F. Wydajność dmuchawy Q=86m3/h
Pytanie 15:
Prosimy o udostępnienie informacji o wydajności, pojemności i nadciśnieniu obecnych sprężarek powietrza.
Odpowiedź 15:
Na stacji znajduje się agregat sprężarkowy służący jedynie do napowietrzania wody surowej typu WAN-AWa sprężarka S1P-135 o ciśnieniu nominalnym 0,7 MPa i wydajności 80 m3/h z 2000 roku i mocy silnika 11kW.
Pytanie 16:
Prosimy o udzielenie informacji o średnicy dostępnego w hali filtrów przyłącza kanalizacyjnego (średnica kielicha) i wielkości przepustowej obecnej kanalizacji.
Odpowiedź 16:
Średnica przyłącza wód popłucznych wynosi 125 mm z odstojnikiem wód popłucznych 11,6 m3 .
Pytanie 17:
Prosimy o udzielenie informacji, jaką mocą przyłącza elektrycznego dysponujemy do wykorzystania w hali filtrów?
Odpowiedź 17:
Moc umowna przyłącza dla Stacji to 33 kW.
Pytanie 18:
W PFU na stronie 4 wymieniono proponowane wydajności nowej stacji uzdatniania wody, tj:
Q śrd = 400 m3/d
Q maxd = 500 m3/ d
Q maxh = 45 m3/h
Proszę o uszczególnienia zapisu i podanie dokładnej wydajności, dla jakiej ma zostać zaprojektowana i zmodernizowana stacja uzdatniania wody. Q maxd = 500 m3/d = około 20,8 m3/h – wartość ta nie jest nawet zbliżona do wartości Q maxh = 45 m3/h
Odpowiedź 18:
Stacja po modernizacji ma osiągnąć Q maxd = 900 m³/d.
Pytanie 19:
Zgodnie z PFU, zmodernizowana stacja uzdatniania wody powinna pracować w trybie jednostopniowym, tj: Układ aeracji > filtry I-go stopnia ( 5 sztuk pracujących równolegle).
Uważamy, że tryb jednostopniowy nie obniży wartości żelaza i/lub manganu i/lub amoniaku do wartości normatywnych, wymaganych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Prosimy o informację, czy dopuszczacie Państwo wykonanie technologii uzdatniania wody w trybie dwustopniowym, tj:
Układ aeracji I > filtry I-go stopnia > układ aeracji II > filtry II-go stopnia
Odpowiedź 19:
Zamawiający dopuszcza możliwość dwustopniowego uzdatniania wody, o ile Wykonawca zmieści niezbędną ilość filtrów w obecnej kubaturze budynku. W związku z tym w pozycji 4 zestawienia kosztów oraz opis przedmiotu zamówienia SIWZ zostaną zmodyfikowane. Punkt 4.3. PFU należy interpretować jako dostawienie 5 filtra do uzdatniania bądź dostawienie niezbędnej ilości filtrów do zapewnienia II stopnia filtracji zgodnie z technologią planowaną przez Wykonawcę. W związku z powyższym w załączniku nr 8, pod tabelą zestawienia kosztów należy przedstawić krótki opis proponowanej technologii.
Pytanie 20:
Dezynfekcja wody z użyciem lampy UV nie sprawdza się w wodach mętnych, z zawiesiną i ciałami stałymi, a właśnie taką wodą jest woda surowa zgodnie z analizami 891/s, załączonymi do SIWZ.
Proszę o odpowiedź na pytanie, czy lampa UV może zostać zamontowana po systemie filtracji, przed zbiornikiem wody uzdatnionej ?
Umieszczenie lampy UV pod koniec procesu przygotowywania wody spowoduje zabezpieczenie linii wody uzdatnionej przed wprowadzeniem mikroorganizmów z wcześniejszych etapów uzdatniania wody.
Odpowiedź 20:
Zamawiający wyraża zgodę na taki montaż lampy UV. (zgodnie z odpowiedzią na pytanie nr 7).
Pytanie 21:
Proszę o odpowiedz na pytanie, czy zastosowanie podchlorynu sodu ma służyć utlenianiu żelaza, manganu, amoniaku w wodzie surowej? Czy może podchloryn sodu służył będzie dezynfekcji wody uzdatnionej?
Jeśli przewidywana jest dezynfekcja wody uzdatnionej z użyciem podchlorynu sodu, to z uwagi na obecne zastosowanie dwutlenku chloru, czy dopuszczacie Państwo zmianę i zrezygnowanie z dezynfekcji wody uzdatnionej z użyciem podchlorynu sodu?
Odpowiedź 21:
Pompa do dozowania podchlorynu sodu ma służyć jedynie jako alternatywne urządzenie do dezynfekcji wody pod kątem mikrobiologicznym. Dostawa tego urządzenia (bez montażu) jest konieczna. (analogia odpowiedź na pytanie nr 6).
Pytanie 22:
Czy Zamawiający dopuszcza zmianę układu filtracji z jedno na dwustopniową, system filtracji jednostopniowej uniemożliwia uzyskanie wymaganych efektów uzdatniania wody.
Odpowiedź 22:
Zamawiający dopuszcza możliwość dwustopniowego uzdatniania wody, o ile Wykonawca zmieści niezbędną ilość filtrów w obecnej kubaturze budynku. W związku z tym w pozycja 4 zestawienia kosztów oraz opis przedmiotu zamówienia SIWZ zostaną zmodyfikowane. Punkt 4.3. PFU należy interpretować jako dostawienie 5 filtra do uzdatniania bądź dostawienie niezbędnej ilości filtrów do zapewnienia II stopnia filtracji zgodnie z technologią planowaną przez Wykonawcę. W związku z powyższym w załączniku nr 8, pod tabelą zestawienia kosztów należy przedstawić krótki opis proponowanej technologii.
Pytanie 23:
Czy Zamawiający dopuszcza zastosowanie usuwania amoniaku na drodze wymiany jonowej, lub RO.
Odpowiedź 23:
Zamawiający dopuszcza zastosowanie takich rozwiązań technologicznych, które umożliwią uzyskanie parametrów wody zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 07.12.2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Pytanie 24:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na rezygnację z przeprowadzenia badań technologicznych, przy gwarancji ze strony wykonawcy co do skuteczności zaproponowanych rozwiązań.
Odpowiedź 24:
Tak, Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie 25:
Czy Zamawiający wydłuży okres realizacji zadania o czas trwania badań, wpracowanie złoża może trwać kilka – kilkanaście tygodni.
Odpowiedź 25:
Termin zakreślony w SIWZ jest obowiązujący. Istnieje możliwość zmiany terminu zakończenia prac, po spełnieniu warunków opisanych we wzorze umowy.
Pytanie 26:
Za czas zakończenia prac Zamawiający uzna termin zakończenia prac montażowych i rozruchu urządzeń, czy termin wpracowania złoża na usuwanie związków amonowych.
Odpowiedź 26:
Za czas zakończenia prac Zamawiający uzna moment wpracowania złoża i osiągnięcia pozytywnych wyników wody zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z 07.12.2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Pytanie 27:
Prosimy o przedstawienie aktualnych wyników badań wody po wszystkich filtrach
Odpowiedź 27:
W załączeniu do odpowiedzi skan badań fizykochemicznych wody uzdatnionej.
Pytanie 28:
Czy inwestor zezwala na przestawienie filtrów z układu 1-stopniowego na 2-stopniowy?
Odpowiedź 28:
Zamawiający dopuszcza możliwość dwustopniowego uzdatniania wody, o ile Wykonawca zmieści niezbędną ilość filtrów w obecnej kubaturze budynku. W związku z tym w pozycja 4 zestawienia kosztów oraz opis przedmiotu zamówienia SIWZ zostaną zmodyfikowane. Punkt 4.3. PFU należy interpretować jako dostawienie 5 filtra do uzdatniania bądź dostawienie niezbędnej ilości filtrów do zapewnienia II stopnia filtracji zgodnie z technologią planowaną przez Wykonawcę. W związku z powyższym w załączniku nr 8, pod tabelą zestawienia kosztów należy przedstawić krótki opis proponowanej technologii.
Pytanie 29:
Czy inwestor zezwala na wstawienie mieszacza wodno - powietrznego z tworzywa?
Odpowiedź 29:
Zamawiający dopuszcza zamontowanie urządzeń, które są dopuszczone do pracy na Stacjach Uzdatniania Wody i posiadają wymagane atesty i certyfikaty.
Pytanie 30:
Jakiej wydajności są pompy głębinowe i na jakiej wysokości są zawieszone i jaką mają wysokość podnoszenia – prosimy podanie modelu pomp głębinowych ) jeżeli Inwestor ma określony punkt pracy prosimy o jego podanie dla danej pompy głębinowej )
Odpowiedź 30:
Agregat pompowy (pompa głębinowa) produkcji HYDRO – VACUM Grudziądz typ GC.3.02. o wydajności Q=16-43 m³/h, Ns- 5,5 kW, Q max= 55 m³/h przy H=16 m s.w., zainstalowany w rurze nadfiltrowej, praca pompy sterowana jest automatycznie sterownikiem CP-63 i sondami poziomu zainstalowanymi w zbiorniku wyrównawczym o pojemności 150 m3. Agregat pompowy załączany jest przy pomocy SOFTSTART. Zawieszony jest na głębokości około 22 m.
Pytanie 31:
Prosimy o informacje w jaki sposób filtry są obecnie płukane (wodą surową czy wodą uzdatnioną)?
Odpowiedź 31:
Filtry są obecnie płukane wodą uzdatnioną.
Pytanie 32:
Prosimy o informacje co Inwestor ma na myśli przez określenie:
„Badania procesy technologicznego przed doborem złoża” ? W jaki sposób mają wyglądać takie badania? Czy inwestor chce zbudować stację pilotażową i na jej podstawie określać parametry wody?
Odpowiedź 32:
Zamawiający pozostawia Wykonawcy dowolność przy badaniach technologicznych związanych z doborem złoża. Dla Zamawiającego najważniejsze jest, aby Wykonawca dobrał złoże w taki sposób, aby działało prawidłowo i pozwoliło uzyskać wyniki wody uzdatnionej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z 07.12.2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Pytanie 33:
Czy inwestor zezwala na zastosowanie sprężarki olejowej z filtrami, czy ma być sprężarka bezolejowa?
Odpowiedź 33:
Zamawiający zezwala na zastosowanie sprężarki olejowej z filtrami.
Pytanie 34:
Czy sprężarka wymaga atestu do wody pitnej?
Odpowiedź 34:
Tak
Pytanie 35:
Prosilibyśmy o przesunięcie terminu składanie dokumentów do dnia 05.07.2019 r.
Odpowiedź 35:
Z uwagi na dużą ilość pytań skierowanych do Zamawiającego i związaną z tym modyfikacją przedmiotu zamówienia, Zamawiający wydłuża termin do wnioskowanej daty.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. Ponadto Zamawiający informuje, że udzielone odpowiedzi spowodowały modyfikację treści SIWZ.
Wójt
Henryk Toryfter
Do wiadomości:
- wszyscy uczestnicy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 16:08
- Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF)2.1MB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-26
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-26 16:09
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: FED.271.15.2019. Nazwa zadania: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Pytanie:
Z uwagi na złożoność projektu i jego zagadnień oraz brak odpowiedzi na wcześniej zadane pytania, prosimy o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 10.07.2019 rok, godzina 10:00.
Odpowiedź:
Zamawiający na podstawie odpowiedzi udzielonych w dniu 26.06.2019r. przedłużył termin składania ofert do 05.07.2019r.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Wójt
Henryk Toryfter
Do wiadomości:
- wszyscy uczestnicy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-28
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-28 10:46
- Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF)171.58kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-06-28
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-06-28 10:47
WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: FED.271.15.2019.
Nazwa zadania: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
W odpowiedzi na skierowane do zamawiającego zapytanie dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia informujemy:
Pytanie:
Jaki docelowy maksymalny przepływ dla urządzenia UV należy przyjąć? Pytanie wynika z faktu, iż w PFU maksymalny przepływ dla urządzenia UV określony jest na 30 – 40 m³/h, natomiast na stronie 4 założenia proponowane to już 45 m³/h. W odpowiedziach pojawia się także wartość 900 m³/h, przy której spełnienie warunku nawet 45 m³/h wydaje się mało prawdopodobne.
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga zastosowania lampy UV na wodzie uzdatnionej za filtrami. Biorąc pod uwagę, że woda dostarczana jest ze studni za pomocą pompy głębinowej o wydajności
Q = 16 - 43 m³/h, to lampy UV należy dostosować do maksymalnego przepływu wynoszącego około 45 m3/ h.
Zamawiający informuje, że pytania oraz odpowiedzi na nie stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Wójt
Henryk Toryfter
Do wiadomości:
- wszyscy uczestnicy
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-07-02
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-07-02 14:41
- Wyjaśnienie treści SIWZ (PDF)206.21kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-07-02
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-07-02 14:43
Baranowo dn. 05.07.2019r.
FED 271.15.2019
INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
dot: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: FED 271.15.2019.
Nazwa zadania: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
Na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.) Gmina Baranowo informuje, co następuje:
Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 261.870,00 zł.
W terminie do dnia 2019-07-05 do godz. 10:00, złożono następujące oferty:
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Cena |
Termin wykonania |
Okres gwarancji |
Warunki płatności |
1. |
Blanca Plus sp. z o.o. ul. Wąska 1 05 – 552 Wola Mrokowska |
801.345,00 zł |
do 15.12.2019r. |
60 miesięcy |
30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego |
2. |
ProMinet Dozotechnika Sp. z o.o., ul Jagiellońska 2b 55 – 095 Mirków |
771.806,55 zł |
do 15.12.2019r. |
60 miesięcy |
30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej niniejszej informacji przekazuje Zamawiającemu "Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej".
Z up. Wójta
Irena Kowalczyk
Sekretarz Gminy
Kierownik Zamawiającego
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-07-05 15:00
- INFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT (PDF)218.98kBINFORMACJA O TREŚCI ZŁOŻONYCH OFERT
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2019-07-05 15:06
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Numer sprawy: FED.271.15.2019.
Nazwa zadania: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Zawadach
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z p. zm.) Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie, ponieważ cena z najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-07-22
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-07-22 14:44
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (PDF)210.78kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Wołoszdata wytworzenia informacji: 2019-07-22
- opublikował: Krzysztof Szczepanekdata dodania: 2019-07-22 14:47