Zamówienia publiczne
zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
Baranowo, dnia 12 czerwca 2018 roku
SKB.271.1.2018
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na wykonanie usługi prowadzenia audytu wewnętrznego Gminy Baranowo
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Baranowo
Rynek 7
06 – 320 Baranowo
tel. (0 – 29) 761 – 37 – 76
NIP: 758 – 216 – 41 – 33
REGON: 550668380
adres e – mail: ug@baranowo.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wykonanie usługi polegającej na prowadzeniu audytu wewnętrznego w Gminie Baranowo. Usługa obejmuje prowadzenie audytu w Urzędzie Gminy w Baranowie, a także jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo. Audyt wewnętrzny, jako działalność niezależna i obiektywna, której celem jest wspieranie Wójta Gminy Baranowo w realizacji celów i zadań Gminy przez systematyczną ocenę kontroli zarządczej oraz czynności doradcze, powinien być prowadzony przez usługodawcę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.) oraz przepisami wydanymi na jej podstawie.
Usługa obejmuje w szczególności:
- przeprowadzenie identyfikacji obszarów ryzyka,
- przeprowadzenie analizy ryzyka,
- opracowanie planu audytu wewnętrznego na okres trwania umowy,
- opracowanie programu poszczególnych zadań audytowych,
- przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy minimum 4 zadań audytowych zgodnie z przepisami ustawy i według standardów określonych przez Ministra Finansów,
- sporządzenie sprawozdań z przeprowadzonego audytu oraz wydanie obiektywnej oceny,
- prowadzenie akt stałych i bieżących audytu,
- czynności doradcze, w tym składanie wniosków mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu Gminy w Baranowie, a także jednostek organizacyjnych Gminy Baranowo,
- wykonywanie usługi powinno odbywać się również poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie Zamawiającego, co najmniej raz w miesiącu lub według ustalonego między stronami harmonogramu.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy tj. od 1 lipca 2018 r. do 30 czerwca 2019 r.
IV. WYMAGANIA OD WYKONAWCÓW:
Usługodawcą może być osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot, o którym mowa w art. 279 ust. 1 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.) spełniający warunki określone w art. 286 w/w ustawy.
Wymagania dodatkowe:
- co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy z jednostkami samorządu terytorialnego,
- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość rachunkowości budżetowej,
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej.
Wymienione wyżej warunki spełniać muszą osoby fizyczne ubiegające się bezpośrednio o zlecenie usługi, a w przypadku podmiotów warunki te spełniać musi co najmniej jedna z osób zatrudnionych w danym podmiocie na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany dołączyć do niej następujące dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
- oświadczenie wykonawcy (audytora wewnętrznego) o spełnieniu warunków z art. 286 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.), a także posiadaniu wiedzy i co najmniej dwuletniego doświadczenia w pracy z jednostkami samorządu terytorialnego stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania,
- oświadczenie wykonawcy dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, a w przypadku podmiotów o których mowa w art. 279 ust. 1 pkt. 3 ustawy o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2077 z późn. zm.) również osób wyznaczonych do wykonywania zamówienia.
Formularz ofertowy oraz oświadczenia wymienione w pkt. 2-3 powinny być podpisane, a kserokopie dokumentów potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione.
V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu (0-29) 761 – 37 – 76 lub drogą elektroniczną ug@baranowo.pl.
VI. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest w sprawach proceduralnych i merytorycznych:
Skarbnik Gminy Baranowo – Monika Wołosz, tel. (0-29) 761 – 37 – 76 wew. 45.
VII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT
- Termin składania ofert upływa 20.06.2018 r. o godz. 11:00.
- Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zleceniodawcy, a nie data jej wysłania. Oferty można składać:
- listownie na adres: Gmina Baranowo, Rynek 7, 06 – 320 Baranowo z dopiskiem na nieprzezroczystej i zamkniętej kopercie Oferta na wykonanie usługi prowadzenia audytu wewnętrznego Gminy Baranowo,
- osobiście na sekretariacie Urzędu Gminy w Baranowie z dopiskiem na nieprzezroczystej i zamkniętej kopercie Oferta na wykonanie usługi prowadzenia audytu wewnętrznego Gminy Baranowo.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
- Na formularzu ofertowym należy przedstawić cenę brutto / m-c przedmiotu zamówienia oraz stawkę podatku VAT.
- Wartość cenową należy wpisać w polskich złotych z precyzją do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena zawierać ma wszystkie koszty zamówienia.
- Postepowanie prowadzone jest w języku polskim.
- Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena: za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta z najniższą ceną zaoferowaną przez Wykonawcę i odpowiadająca wszystkim warunkom postawionym przez Zamawiającego w postępowaniu.
X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
- O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający zawrze umowę niezwłocznie po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania kolejnej ich oceny lub przeprowadzić nowe postępowanie.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty, nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
XI. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA:
- Formularz ofertowy.
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Wołoszdata wytworzenia informacji: 2018-06-12
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-06-12 14:00
- Formularz ofertowy (DOCX)14.94kBFormularz ofertowy
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-06-12 14:05
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (DOCX)14.16kBOświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-06-12 14:06
Gmina Baranowo informuje, że w prowadzonym zaproszeniu do składania ofert na wykonanie usługi prowadzenia audytu wewnętrznego Gminy Baranowo wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
MAREK ŻUCZEK
UL. E. KWIATKOWSKIEGO 89A
35 – 311 RZESZÓW
który zaproponował cenę: 1.049,00 zł brutto / za jeden miesiąc.
Na ww. kwotę zostanie podpisana umowa.
Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Wójt
Henryk Toryfter
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-07-04 15:44
- Informacja o wyniku (PDF)88.25kBInformacja o wyniku
Metryka
- opublikował: Administrator Systemudata dodania: 2018-07-04 15:44