logoBIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urzędu Gminy w Baranowie

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Chronologiczny przebieg postępowania
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
data opublikowania zdarzenia: 2020-05-14 08:55
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2020-05-14
Data końca składania ofert: poniedziałek 2020-05-25 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

FORMULARZ

rozpoznania cenowego na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej

do 30 000 euro (netto).

 

I. Zamawiający:

Gmina Baranowo

Rynek 7, 06-320 Baranowo

Tel. 29 7613776  ,  fax 29 7613776

NIP  758-216-41-33

II. Przedmiot zamówienia:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag

Zadanie polegać będzie na usuwaniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej
z terenu gminy Baranowo

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na :

  • Załadunku oraz odpowiednim zapakowaniu odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag – kod odbioru odpadów:
    02 01 04
  • Ważeniu zebranych odpadów przy użyciu posiadających legalizację urządzeń
  • Transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 poz. 1742).
  • Rozładunek oraz przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia

Dodatkowe warunki zamówienia:

  • Zamawiający po podpisaniu umowy z wykonawcą, przekaże wykonawcy harmonogram dostarczania przez rolników odpadów na miejsca zbiórki wraz z ich szczegółową lokalizacją.
  • Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów do dnia 30 czerwca 2020 roku, wystawienia zamawiającemu do ww. daty rachunku/faktury za wykonaną usługę oraz protokołu odbioru usług.
  • Wykonawca zadania w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U z 2020 r. poz. 797) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 819).
  • Wykonawca wykona dokumentację zdjęciowa ilustrującą przebieg realizacji zadania oraz sporządzi sprawozdanie z realizacji przedsięwzięcia w rozbiciu na poszczególne odpady: folie rolnicze, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag.
  • Wykonawca będzie zobowiązany przekazać wygenerowane z systemu BDO karty ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie przez niego odpadów do dnia
    30 czerwca 2020 roku lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  • Odpady zostaną zagospodarowane przez wykonawcę zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami do dnia 31 października 2020 roku.
  • Wykonawca będzie zobowiązany przekazać wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów w terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów) oraz wygenerowane z systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  • Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowości wykonanych prac oraz o oczyszczeniu terenu z zachowaniem właściwych przepisów technicznych
    i sanitarnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego
    i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca powinien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

    III. Przewidywana ilość odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag do transportu i odzysku lub unieszkodliwienia

224, 992 Mg  (kod odpadu 02 01 04) w tym :

 44, 216 Mg – masa unieszkodliwionych odpadów innych niż niebezpieczne – odpady z siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag

180,776 Mg – masa odpadów innych niż niebezpieczne poddanych odzyskowi – odpady z folii rolniczej

Podane powyżej ilości odpadów są szacunkowe. W trakcie realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie.

IV. Termin realizacji zamówienia :

Sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 października 2020 r.

V. Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń oraz zezwoleń:

Wykonawca musi być uprawniony do wykonywania działalności i czynności objętych przedsięwzięciem, dysponując odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania.

VI. Sposób sporządzenia oferty:

Oferty należy sporządzić w formie pisemnej.

Do oferty Wykonawcy dołączyć następujące dokumenty:

  • Wypełniony formularz ofertowy

    VII. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym wraz z załącznikami
w terminie do dnia 25 maja 2020 r. godz. 1000 w formie pisemnej (osobiście lub listownie) na adres: Urząd Gminy Baranowo, Rynek 7, 06-320 Baranowo, lub
w sekretariacie Zamawiającego pokój nr 21. Koperta winna być zamknięta, opieczętowana i opatrzona nazwą zadania „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”. Otwarcie kopert nastąpi w dniu 25 maja 2020 r. godz. 1015.

Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.

Uprawnionym do udzielenia wyjaśnień jest pracownik Urzędu Gminy:

Justyna Tabaka, tel. 29 761 37 76 w. 32.

Kryterium wyboru oferty:

 Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena 100%.

Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę zostanie zaproszony do podpisania umowy,
w przypadku gdy po wezwaniu nie dojdzie do jej podpisania, Zamawiający zaprosi do podpisania umowy kolejnego wykonawcę, którego oferta zawierała najniższą cenę.

VIII. Tryb postępowania: ROZPOZNANIE CENOWE

 

                                                                                                                  Wójt

                                                                                                          Henryk Toryfter

 

 

W załączeniu:

  1. Formularz ofertowy

Metryka

  • Autor lub odpowiedzialny za treśćJustyna Tabaka
  • Data wytworzenia2020-05-14
  • OpublikowałKrzysztof Szczepanek
  • Data dodania2020-05-14 08:56
Załączniki:
  • Formularz rozpoznania cenowego (PDF)1.5MB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treśćJustyna Tabaka
    • Data wytworzenia2020-05-14
    • OpublikowałKrzysztof Szczepanek
    • Data dodania2020-05-14 08:58
  • Formularz ofertowy (DOC)41.5kB

    Metryka

    • Autor lub odpowiedzialny za treśćJustyna Tabaka
    • Data wytworzenia2020-05-14
    • OpublikowałKrzysztof Szczepanek
    • Data dodania2020-05-14 08:58
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
data opublikowania zdarzenia: 2020-08-04 14:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert z dnia 14.05.2020 r. na wykonanie zamówienia pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” do siedziby Urzędu Gminy w Baranowie, Rynek 7, 06-320 Baranowo w ustalonym terminie  (tj. do dnia 25.05.2020 r. do godz. 10.00) wpłynęło 3 oferty. Wybrano ofertę najkorzystniejszą złożoną przez firmę EKO SERWIS Kamil Rudziński, ul. Ciechanowska 10, 06-460 Grudusk.

Metryka

  • OpublikowałAdministrator Systemu
  • Data dodania2020-08-04 14:03
Załączniki:
  • Informacja o wyniku postępowania (PDF)495.42kB
    Informacja o wyniku postępowania

    Metryka

    • OpublikowałAdministrator Systemu
    • Data dodania2020-08-04 14:04
Bezpośredni adres postępowania: https://www.bip.baranowo.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=87
Stronę wygenerowano: 2025-05-19 13:52:04
Strona wygenerowana z systemu bip.net