zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"
FORMULARZ
rozpoznania cenowego na wykonanie zamówienia o wartości szacunkowej
do 30 000 euro (netto).
I. Zamawiający:
Gmina Baranowo
Rynek 7, 06-320 Baranowo
Tel. 29 7613776 , fax 29 7613776
NIP 758-216-41-33
II. Przedmiot zamówienia:
Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag
Zadanie polegać będzie na usuwaniu odpadów pochodzących z działalności rolniczej
z terenu gminy Baranowo
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi polegającej na :
- Załadunku oraz odpowiednim zapakowaniu odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag – kod odbioru odpadów:
02 01 04 - Ważeniu zebranych odpadów przy użyciu posiadających legalizację urządzeń
- Transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu spełniającymi wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 poz. 1742).
- Rozładunek oraz przekazanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag do odzysku lub unieszkodliwienia
Dodatkowe warunki zamówienia:
- Zamawiający po podpisaniu umowy z wykonawcą, przekaże wykonawcy harmonogram dostarczania przez rolników odpadów na miejsca zbiórki wraz z ich szczegółową lokalizacją.
- Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru odpadów do dnia 30 czerwca 2020 roku, wystawienia zamawiającemu do ww. daty rachunku/faktury za wykonaną usługę oraz protokołu odbioru usług.
- Wykonawca zadania w ramach zawartej umowy zobowiązany będzie do prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U z 2020 r. poz. 797) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 819).
- Wykonawca wykona dokumentację zdjęciowa ilustrującą przebieg realizacji zadania oraz sporządzi sprawozdanie z realizacji przedsięwzięcia w rozbiciu na poszczególne odpady: folie rolnicze, siatka i sznurek do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big Bag.
- Wykonawca będzie zobowiązany przekazać wygenerowane z systemu BDO karty ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie przez niego odpadów do dnia
30 czerwca 2020 roku lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. - Odpady zostaną zagospodarowane przez wykonawcę zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami do dnia 31 października 2020 roku.
- Wykonawca będzie zobowiązany przekazać wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów w terenu gminy przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów) oraz wygenerowane z systemu BDO dokumenty ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwienia lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
- Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowości wykonanych prac oraz o oczyszczeniu terenu z zachowaniem właściwych przepisów technicznych
i sanitarnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego
i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca powinien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
III. Przewidywana ilość odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag do transportu i odzysku lub unieszkodliwienia
224, 992 Mg (kod odpadu 02 01 04) w tym :
44, 216 Mg – masa unieszkodliwionych odpadów innych niż niebezpieczne – odpady z siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag
180,776 Mg – masa odpadów innych niż niebezpieczne poddanych odzyskowi – odpady z folii rolniczej
Podane powyżej ilości odpadów są szacunkowe. W trakcie realizacji zamówienia ilość odpadów może ulec zmianie.
IV. Termin realizacji zamówienia :
Sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31 października 2020 r.
V. Wymagania jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń oraz zezwoleń:
Wykonawca musi być uprawniony do wykonywania działalności i czynności objętych przedsięwzięciem, dysponując odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania.
VI. Sposób sporządzenia oferty:
Oferty należy sporządzić w formie pisemnej.
Do oferty Wykonawcy dołączyć następujące dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym wraz z załącznikami
w terminie do dnia 25 maja 2020 r. godz. 1000 w formie pisemnej (osobiście lub listownie) na adres: Urząd Gminy Baranowo, Rynek 7, 06-320 Baranowo, lub
w sekretariacie Zamawiającego pokój nr 21. Koperta winna być zamknięta, opieczętowana i opatrzona nazwą zadania „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag”. Otwarcie kopert nastąpi w dniu 25 maja 2020 r. godz. 1015.
Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Uprawnionym do udzielenia wyjaśnień jest pracownik Urzędu Gminy:
Justyna Tabaka, tel. 29 761 37 76 w. 32.
Kryterium wyboru oferty:
Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej jest cena 100%.
Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę zostanie zaproszony do podpisania umowy,
w przypadku gdy po wezwaniu nie dojdzie do jej podpisania, Zamawiający zaprosi do podpisania umowy kolejnego wykonawcę, którego oferta zawierała najniższą cenę.
VIII. Tryb postępowania: ROZPOZNANIE CENOWE
Wójt
Henryk Toryfter
W załączeniu:
- Formularz ofertowy
- Formularz rozpoznania cenowego (PDF)1.5MB
- Formularz ofertowy (DOC)41.5kB
W odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert z dnia 14.05.2020 r. na wykonanie zamówienia pn. „Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag” do siedziby Urzędu Gminy w Baranowie, Rynek 7, 06-320 Baranowo w ustalonym terminie (tj. do dnia 25.05.2020 r. do godz. 10.00) wpłynęło 3 oferty. Wybrano ofertę najkorzystniejszą złożoną przez firmę EKO SERWIS Kamil Rudziński, ul. Ciechanowska 10, 06-460 Grudusk.
- Informacja o wyniku postępowania (PDF)495.42kBInformacja o wyniku postępowania